Forum » OUT OF THE X » Daily Talk » Test - Which “X-Files” Character Are You?

Test - Which “X-Files” Character Are You?

• 3763
    Hier was kleines zum Zeitvertreib. Buzzfeed.com hat heute diesen Test eingestellt:

Which “X-Files” Character Are You?

Ich bin Fox Mulder ^^
    Shrewd, curious, and extraordinarily empathetic, you’re open-minded, to say the least. You have a sharp, frequently dark sense of humor, but you treat your work with the utmost seriousness, even if no one else does. You have a little bit of a temper. You want to believe.

Wer seid ihr?
    29. April 2014 21:22:03 CEST
    0
  • You got: John Doggett
    You’re an upstanding leader, respected by your peers and trusted as a voice of reason. You’re tough, skeptical, and serious, but you also have a soft side, and a deep commitment to those you love.

:)
    29. April 2014 21:36:36 CEST
    0
  • 1184
    Monica Reyes:

You’re spiritual and vaguely New Age-y, willing to consider a wide variety of explanations for the daily mysteries you encounter. You’re brilliant and a skilled interviewer—people like talking to you. You’re also neurotic, quirky, and flirtatious.

Hätte ich doch mal nicht gedacht. Wäre lieber Scully gewesen. :D
    David Duchovny: "In X files, as in life, seems the more answers we get, the more questions we have."
    1. Mai 2014 17:01:00 CEST
    0
  • Der Test ist doof :tongue:

You got: The Smoking Man

You’re obsessed with maintaining your power and influence. You’re cynical, hardhearted, and isolated from anyone whom you could have loved. You are completely, and often confusingly, evil. What’s your problem, anyway? It doesn’t even make that much sense.

Na sooo ein böses Mädchen bin ich jetzt aber auch nicht :P
    "Ganz gleich was Du auch ausrichtest, es wird nie mehr sein als ein einzelner Tropfen in einem unendlichen Ozean! Was ist ein Ozean, wenn nicht eine Vielzahl von Tropfen?" (Cloud Atlas, 2012)
    2. Mai 2014 07:34:53 CEST
    0
  • Original von ladylike83
    Der Test ist doof :tongue:

You’re obsessed with maintaining your power and influence. You’re cynical, hardhearted, and isolated from anyone whom you could have loved. You are completely, and often confusingly, evil. What’s your problem, anyway? It doesn’t even make that much sense.

Na sooo ein böses Mädchen bin ich jetzt aber auch nicht :P

:D
    2. Mai 2014 12:08:58 CEST
    0
  • 187
    You got: Dana Scully

You’re skeptical, often to the point of stubbornness. You’re serious and dedicated, very close to your family, and extremely caring. Quick-witted, not to be messed with.

Hatte es mir fast gedacht ist trotzdem lustig.
    Jetzt haben wir ja schon viele Charaktere hier, obwohl ich eigentlich mehr Scullys erwartet hab :D
    Ihr sucht immer nach aufregenden FanFictions? Nach einer Autorin, die all eure Fantasien in die fiktive Realität verwandelt? Schlicht einen Ort an dem all die kleinen schmutzigen Wünsche willkommen sind? Dann wartet nicht länger und kommt auf NettyeXtreme.de.to Hier schlägt das Herz für Shipper!
    3. Mai 2014 21:22:33 CEST
    0
  • 3763
    Original von Netty
    You got: Dana Scully

hi partner! ^^
    4. Mai 2014 00:29:35 CEST
    0
  • You got: Fox Mulder

Shrewd, curious, and extraordinarily empathetic, you’re open-minded, to say the least. You have a sharp, frequently dark sense of humor, but you treat your work with the utmost seriousness, even if no one else does. You have a little bit of a temper. You want to believe.

Haha, okay, hätte ich nicht gedacht! :D

Aber ich finde das Quiz ist sehr schön gemacht, optisch :) Und nicht zu lang. (Ich habe mal ein Hogwarts-Sorting-Hat Quiz gemacht, das war gefühlte 1.000.000 Fragen lang. Hat sich aber gelohnt.)
    13. Mai 2014 08:33:36 CEST
    0
  • You got: Fox Mulder.

Gruselig, wie genau die Beschreibung auf mich zutrifft... *lol*

;)
    [img]http://gifsoup.com/view4/1505101/batman-arkham-city-o.gif[/img] "I could be bounded in a nutshell and count myself a king of infinite space, were it not that I have bad dreams."
    13. Mai 2014 14:40:52 CEST
    0
  • 131
    Ach du scheiße! 8o
    You got: Walter Skinner
    You’re a grumpy, surly, old man’s man. You’re a workaholic. You want to believe in the legitimacy of authority, but you’re willing to bend the rules when you believe it’s truly called for.
    14. Mai 2014 13:17:46 CEST
    0
  • @krokoX

*lol* Voll erwischt, hm? :D :D :D

;)
    [img]http://gifsoup.com/view4/1505101/batman-arkham-city-o.gif[/img] "I could be bounded in a nutshell and count myself a king of infinite space, were it not that I have bad dreams."
    14. Mai 2014 13:55:29 CEST
    0
  • Original von Matches Malone
    @krokoX

*lol* Voll erwischt, hm? :D :D :D

;)

Aber mal ehrlich...ich mag Skinner sehr. Und ich finde ihn nicht "grumpy" :)
    14. Mai 2014 21:21:24 CEST
    0
  • 44
    Ist das Lustig :D
    Ich bin Mulder, bin aber ehr die skeptische Variante davon. Weil an Monster glaube ich eigentlich nicht. :D
    14. Mai 2014 22:09:58 CEST
    0
  • 131

Aber mal ehrlich...ich mag Skinner sehr. Und ich finde ihn nicht "grumpy" :)

Das ist schön. Ich bin nämlich auch nicht "grumpy". Meistens jedenfalls nicht :D
    15. Mai 2014 13:09:50 CEST
    0
  • Which “X-Files” Character Are You?

You got: Fox Mulder

:] :]

Tina
    15. November 2014 11:25:41 CET
    0
  • 398

Tja, sowas aber auch, da muss ich jetzt wohl mit dem Rauchen anfangen. Ich lass mir dann mal ne Schachtel Morleys raus.... :D
    27. März 2015 16:15:02 CET
    0
  • Haha, ich bin Dana Scully. :D
    [IMG]http://i248.photobucket.com/albums/gg197/artphilia/misc/xfiles-banner_zpsn7bhtgr6.jpg[/IMG] [url=http://worldofx.de]World of X[/url] ~ Deutschlands ältestes noch aktives Akte-X Fanfic Archiv
    29. März 2015 11:46:08 CEST
    0
  • 8
    Original von wutz1880

Tja, sowas aber auch, da muss ich jetzt wohl mit dem Rauchen anfangen. Ich lass mir dann mal ne Schachtel Morleys raus.... :D

Ich bin auch der Smoking Man.
    23. April 2015 17:30:11 CEST
    0
  • 398
    Und hast du schon mit dem Rauchen angefangen, falls du noch kein Raucher warst? Ich habs bis jetzt noch nicht geschafft... :D
    29. April 2015 21:30:22 CEST
    0
  • 8
    Nein ich habe beschossen auch weiterhin no-smoking man zu bleiben. :)
    10. Juni 2015 17:58:21 CEST
    0
  • 15
    Ich bin Mulder, war joo klar :)
    11. Juni 2015 14:22:29 CEST
    0
  • 8
    Immer noch besser als der Smoking Man ;)
    16. Juni 2015 17:31:35 CEST
    0
  • 398
    Genau. Weiß auch nicht was wir da falsch angeklickt haben. Irgendwann wird man uns wohl in die Luft sprengen.... :D
    16. Juni 2015 20:26:31 CEST
    0
  • Ich bin Fox Mulder
    Was ein Test
    Die Suche nach der Warheit ist wie seinem Ergsten feinde zu Besiegen ,wir können es nicht aber wir geben nie auf. [img]http://img142.imageshack.us/img142/200/aktezbannerdn3.jpg[/img] [url=http://spielwelt20.monstersgame.net/?ac=vid&vid=143005599]Klick mich ich bin ein Wolf[/url]
    1. Dezember 2016 00:11:44 CET
    0
  • 10
    Ich bin Fox Mulder
    17. Dezember 2016 22:45:44 CET
    0